پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4594
-
الف
+

روایت زندگی هنری بازیگر «مهر خاموش» در آی‌فیلم

زندگی هنری آتنه فقیه‌نصیری، بازیگر سریال «مهر خاموش» را در آی‌فیلم دنبال کنید.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «مهر خاموش» این روزها در جدول پخش شبکه آی‌فیلم قرار دارد و آتنه فقیه‌نصیری در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده است. 

آتنه فقیه‌نصیری متولد 23 آبان 1347 است. خانواده‌اش به دلیل ماموریت پدرش تا دو سالگی در خوزستان سکونت داشتند، سپس به تهران آمدند و فقط یکسال و نیم در سال 1358 به دلیل بازنشستگی پدر در چالوس زندکی کردند.

فقیه‌نصیری فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند» آغاز کرد و یک سال بعد به تلویزیون راه یافت. او در مجموعه‌ تلویزیونی «خاله سارا» (۱۳۷۱) مخاطبان زیادی را جذب کرد و با بازی در مجموعه‌ «خانه‌ی سبز» (۱۳۷۵)، در میان عموم محبوب شد.

مجموعه‌های تلویزیونی «کت جادویی» (۱۳۷۸)، «داستان یک شهر» (۱۳۷۸)، )، «جراحت» (۱۳۸۹) و «مدار صفر درجه» (۱۳۸۶) و فیلم‌های سینمایی «آن مرد آمد» (۱۳۸۶)، «کاکادو» (۱۳۷۳) و «من زمین را دوست دارم» (۱۳۷۲) و تله‌فیلم‌هایی چون «قصه‌ها و واقعیت‌ها» (۱۳۸۸)، «آیین دلبری» (۱۳۸۸) و «مادر صدامو می‌شنوی؟» (۱۳۸۶) از جمله آثاری هستند که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است، خانم فقیه‌نصیری چندی است که به بیماری ام‌اس مبتلا گشته. وی در گفت و گوی اختصاصی با آی‌فیلم، ضمن بحث درباره سریال «شمعدونی»، به این نکته اشاره کرد که بیماری ام‌اس اراده و قدرت او را افزون کرده است.

م ه/م گ

نظر شما
ارسال نظر